دسته‌بندی ها

اخبار گردشگری

هتل کولینان بلک آنتالیا

هتل کولینان واقع در بلک آنتالیا، 700 متری ساحل Kadriye، اقامتگاهی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، باشگاه بدنسازی و باغ ارائه می دهد. این اقامتگاه 5 ستاره وای فای رایگان و تراس دارد. استراحتگاه دارای یک استخر سرپوشیده، سونا، کارائوکه و یک باشگاه کودکان می باشد.

اتاق های هتل مجهز به تهویه مطبوع با میز، کتری، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمان ها قرار می‌دهد. در کولینان بلک هر اتاق دارای ملحفه و حوله می باشد.

مهمان های هتل از صبحانه بوفه می توانند لذت ببرند. هتل کولینان بلک شامل 10 رستوران می باشد، که یکی از آن ها غذاهای یونانی، هندی و ایتالیایی سرو می کند. مهمان ها غذاهای گیاهی، وگان و بدون لبنیات نیز می توانند درخواست کنند.

هتل 5 ستاره کولینان دارای جکوزی، حمام ترکی و حمام چشمه آب گرم می باشد. مهمان ها در این هتل، تنیس روی میز و دارت می توانند بازی کنند و این منطقه برای پیاده روی پرطرفدار می باشد.

The Land of Legends Theme Park در 5 کیلومتری کولینان بلک و آمفی تئاتر Aspendos در 26 کیلومتری این هتل قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا می باشد که 26 کیلومتر با هتل کولینان فاصله دارد.

کولینان بلک، یک ساحل خصوصی ارائه می دهد که در آن از کابانا، چترهای ساحلی و والیبال می توانید لذت ببرید، به علاوه به غواصی و موج سواری نیز دسترسی خواهید داشت. پارک آبی رایگان و استخر سرپوشیده، سرگرمی را برای همه فراهم می‌ کند. مهمان ها از اسپا می توانند بازدید نمایند تا از ماساژهای عمیق بافت، پوشش بدن و مانیکور و پدیکور لذت ببرند. از دیگر ویژگی‌ های برجسته این هتل مجلل به دو کافی شاپ کنار استخر، یک زمین گلف و یک باشگاه رایگان برای کودکان می توان اشاره کرد.

این هتل، به طور کامل اختصاصی می باشد. غذا و نوشیدنی در هتل در قیمت اتاق گنجانده شده است (ممکن است محدودیت هایی اعمال شود).

کارکنان پذیرش به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می کنند.

زوج‌ ها برای یک سفر دو نفره به این هتل امتیاز ۸.۸ دادند.

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران

برای آگاهی از تور های لحظه آخری ما اطلاعات خود را ثبت کنید

6LeT-yQgAAAAAB5MqfdD8bweho0228fdUnl1aqvq