دسته‌بندی ها

اخبار گردشگری

هایا کارت چیست؟

هایا کارت یک کارت دیجیتالی است که به عنوان مجوز همه کاره برای شرکت‌کنندگان جام جهانی فوتبال قطر 2022 عمل می‌کند.هواداران فوتبال باید پس از خرید بلیت‌های جام جهانی 2022 قطر، برای دریافت حیا کارت اقدام کنند که برای حضور در این رویداد اجباری خواهد بود. یکی از مزیت‌هایی که دارندگان هایا کارت از آن بهره‌مند می‌شوند، حمل نقل رایگان در روزهای برگزاری مسابقات فوتبال است.

هایا کارت مجوز ورود به قطر!

کشور قطر هایا کارت را نوعی مجوز ورود برای مسافران در نظر گرفته است که همه بازدیدکنندگان بین‌المللی برای ورود به این کشور و ورزشگاهی برگزار کننده مسابقات، باید آن را به همراه خود داشته باشند.

هایا کارت جام جهانی 2021 باطل شده است!

لطفاً توجه داشته باشید که دارندگان هایا کارت جام جهانی 2021 FIFA، نمی‌توانند از حساب موجود خود برای جام جهانی 2022 قطر استفاده کنند؛ زیرا حساب‌های کاربری قبلی قابل انتقال نیستند. طرف‌داران باید دوباره فرایند ثبت نام را طی کنند.

در حال حاضر، هیا کارت به عنوان جایگزین ویزای قطر فقط برای کسانی صادر می‌شود که بلیط مسابقات فوتبال را خریداری کرده‌اند. اما تمامی مسافران تور قطر که از تاریخ 1 نوامبر 2022 تا 23 ژانویه 2023 به قطر سفر می‌کنند، خواه قصد بازدید از جام جهانی را داشته باشند یا نه، باید برای دریافت هیا کارت اقدام کنند.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند در کنار خانواده و دوستان خود اقامت داشته باشند و از سفر لذت ببرند. به همین منظور میزبان باید جزئیات اقامتگاه خود را در پورتال Hayya card به ثبت برساند. در حال حاضر، یک فرد حداکثر می‌تواند 10 نفر را به عنوان کوئست (درخواست) به زیر مجموعه اقامت گاهی خودش اضافه کند.

برای ورود به ورزشگاه باید محل اقامت، تایید شده باشد!

برای تکمیل مراحل اخذ هایا کارت جام جهانی قطر و اقامت بیش از 24 ساعت در این کشور، داشتن برنامه اقامتی الزامی است؛ به این معنی که شما باید محلی که در زمان برگزاری جام جهانی در آن اقامت دارید را در برنامه هیا کارت به ثبت برسانید. به همین منظور مسئولین برگزاری جام جهانی قطر مجموعه‌ای اماکن اقامتی از جمله هتل‌ها، آپارتمان‌ها، ویلاها، دهکده‌های مخصوص طرف‌داران و حتی اتاق‌های موجود در کشتی کروز را برای مسافران تور جام جهانی در نظر گرفته‌اند.

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران

برای آگاهی از تور های لحظه آخری ما اطلاعات خود را ثبت کنید

6LeT-yQgAAAAAB5MqfdD8bweho0228fdUnl1aqvq