دسته‌بندی ها

اخبار گردشگری

درباره ریمینی بیشتر بدانید

ریمینی، شهری در منطقه امیلیا رومانیا در شمال ایتالیا و مرکز استان است. ریمینی، در امتداد دریای آدریاتیک،در ساحل بین رودخانه‌های Marecchia (آریمینوس باستان) و Ausa (Aprusa باستان) گسترده شده است. ریمینی یکی از برجسته ترین استراحتگاه های ساحلی در اروپا است که درآمد حاصل از گردشگری داخلی و بین المللی بخش قابل توجهی از اقتصاد شهر را تشکیل می دهد. همچنین در نزدیکی سن مارینو،کشور کوچکی در ایتالیا قرار دارد. اولین مرکز حمام در سال 1843 افتتاح شد.ریمینی یک شهر هنری با بناهای تاریخی روم باستان و رنسانس است و همچنین زادگاه کارگردان فیلم فدریکو فلینی است.

این شهر توسط رومیان در سال 268 قبل از میلاد تأسیس شد. در طول دوران روم، ریمینی یک حلقه ارتباطی کلیدی بین شمال و جنوب شبه جزیره بود. در خاک آن، امپراتوران روم بناهایی مانند طاق آگوستوس و پل تیبریوس را به نشانه آغاز و پایان دکومانوس ریمینی برپا کردند. در دوره رنسانس، شهر از دربار خانه مالاتستا بهره می برد که میزبان هنرمندانی مانند لئوناردو داوینچی بود و آثاری مانند Tempio Malatestiano را تولید می کرد. بناهای تاریخی اصلی ریمینی پل تیبریوس و طاق آگوستوس هستند.

در قرن نوزدهم، ریمینی یکی از فعال ترین شهرها در جبهه انقلابی بود که میزبان بسیاری از جنبش هایی بود که به دنبال اتحاد ایتالیا بودند. در جریان جنگ جهانی دوم، این شهر صحنه درگیری‌ها و بمباران‌های متعدد، اما همچنین مقاومت شدید پارتیزانی بود که افتخار مدال طلای شجاعت مدنی را برای آن به ارمغان آورد. در سال های اخیر به یکی از مهم ترین مکان ها برای نمایشگاه ها و کنفرانس ها در ایتالیا تبدیل شده است.

از 31 دسامبر 2019، منطقه شهری ریمینی خانه 151200 نفر بود که تقریباً 325000 نفر در استانی به همین نام زندگی می کردند و آن را به بیست و هشتمین شهر بزرگ ایتالیا تبدیل می کرد. این شهر در نزدیکی جمهوری مستقل سن مارینو و پیست مسابقه میزانو واقع شده است.

ریمینی شهری در ساحل دریای آدریاتیک، در منطقه امیلیا رومانیا ایتالیا است. این شهر به‌خاطر کلوپ‌های شبانه کنار ساحل و آب‌های کم‌عمقش معروف است. معبد مالاتستیانو در جنوب مرکز، بازسازی قرن پانزدهمی از یک کلیسای قدیمی فرانسیسکن است که اکنون مقبره سیگیسموندو پاندولفو مالاتستا، یک نجیب زاده محلی است. قلعه سیسموندو که در نزدیکی مالاتستا ساخته شده، قلعه قرون وسطایی است که اکنون برای رویدادهای فرهنگی استفاده می‌شود.

تاریخچه

ریمینی یک شهر هنری با بناهای تاریخی روم باستان و رنسانس است و همچنین زادگاه کارگردان فیلم فدریکو فلینی است. این شهر توسط رومیان در سال 268 قبل از میلاد تأسیس شد. در طول دوران روم، ریمینی یک حلقه ارتباطی کلیدی بین شمال و جنوب شبه جزیره بود.

غذا

پس از پیادینا، یکی از سنگرهای مسلم منطقه و در نتیجه ریمینی، تنوع گسترده و منحصر به فرد اولین غذاهایی است که در سراسر جهان جشن گرفته می شود:

تالیاتله، استروزاپرتی، کاپلتی، مالتالیاتی، لازانیا و پاساتلی، که بسته به منطقه و دستور پخت می باشد.

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران

برای آگاهی از تور های لحظه آخری ما اطلاعات خود را ثبت کنید

6LeT-yQgAAAAAB5MqfdD8bweho0228fdUnl1aqvq