هتل ایبیس بانکوک سوخومویت 24
درجه هتل:

هتل ایبیس بانکوک سوخومویت 24 بانکوک / ibis sukhumvit 24 Hotel bangkok

هتل ایبیس بانکوک سوخومویت 24

هتل ایبیس بانکوک سوخومیت 24 یکی از اقتصادی‌ترین و پر جنب و جوش‌ترین هتل‌ها در کشور تایلند و شهر بانکوک است. موقعیت جغرافیایی هتل به گونه‌ای است که در فاصله 100 متری ایستگاه اتوبوس، در نزدیکی بهترین مراکز خرید، تفریحی و جاذبه‌های بانکوک قرار دارد . شهر بانکوک به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوانی که در آن قرار دارد به یک مرکز توریستی تبدیل شده و در تمام فصل‌های سال پذیرای مسافران و گردشگران از سراسر جهان است.

اتاق های هتل ایبیس بانکوک سوخومویت 24 دارای منظره‌های زیبای شهر بانکوک هستند امکانات مشترک همه اتاق‌ها شامل: تلویزیون LCD، کابل USB، شارژر و سوکت رایگان، یخچال، تجهیزات چای و قهوه، صندوق امانات، وای فای بین المللی، سشوار، دسترسی به اینترنت ، امکانات رسانه و فناوری ، حمام خصوصی ، توالت در اتاق ، آینه آرایش ، امکانات غذا و نوشیدنی ، وسایل بهداشتی رایگان ، ظروف تمیز و ضدعفونی شده ، لباسشویی ، بطری آب ، میان وعده و ... است.

غذاهای بین المللی بسیاری در این رستوران پخت ‌می‌شود و شما ‌می‌توانید تجربه خوردن انواع غذاهای مختلف را داشته باشید. خوردن صبحانه در سوئیت امکان پذیر است و شما ‌می‌توانید در اتاق خود، صبحانه خود را میل نمایید اما برای خوردن ناهار و شام ‌می‌بایست در زمان مشخصی در رستوران حاضر شوید، تا بتوانید وعده غذایی را میل نمایید. این هتل دارای سرویس‌های رایگان برای گردش در همان منطقه هستند و شما نیاز نیست برای رفتن به قسمت‌های مختلف منطقه‌ای که هتل در آن قرار دارد هزینه‌ای بپردازید.

بیشتر کنفرانس‌های تجاری در این هتل برگزار ‌می‌شود که به امتیازات این هتل افزوده است. یکی از بهترین امکانات که این هتل نسب به دیگر هتل های بانکوک در اختیار مسافران خود قرار داده است، امکان آوردن حیوانات خانگی به داخل سوئیت ‌می‌باشد. امروزه به صورتی فرهنگ‌سازی شده است که بسیاری از افراد حیوانات خانگی مختلفی دارند و آن‌ها را به همراه خود به همه جا و حتی مسافرت نیز ‌می‌برند. شما ‌می‌توانید به راحتی حیوان خود را به همراه داشته باشید و در اتاق خود در یک مکان مخصوص قرار دهید.

ایستگاه کامپیوتر و وجود خشکشویی و خدمات فکس و فتوکپی نیز از دیگر امکانات این هتل است. شما ‌می‌توانید به صورت رایگان از اینترنت هتل استفاده کنید و سرگر‌می ‌داشته باشید. لابی این هتل نیز بسیار بزرگ است و شما ‌می‌توانید در آن جا منتظر عزیزان و همسفران خود باشید. این هتل دارای یک پارکینگ بسیار بزرگ برای امنیت بیشتر شما است، تا بتوانید وسیله شخصی خود را در آن قرار دهید و به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد.

موقعیت مکانی هتل ایبیس بانکوک سوخومویت 24

                                                         
امکانات هتل
  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • سشوار
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

برای آگاهی از تور های لحظه آخری ما اطلاعات خود را ثبت کنید

6LeT-yQgAAAAAB5MqfdD8bweho0228fdUnl1aqvq